Czy znudziła się nam nowoczesność?

wdrażanie haccp

Co jakiś czas na rynku pojawiają się produkty bardzo zbliżone do tych, które w przeszłości były bardzo popularne, a w niektórych kręgach zdążyły stać się kultowe.

Chodzi tutaj o bardzo różne towary, od oranżady począwszy, a na samochodach skończywszy.

Dlaczego tak chętnie powracamy do przeszłości? Czy może dlatego, że mamy już powoli dość nowoczesności? Żaden koncern samochodowy nie wypuści dzisiaj na rynek samochodu identycznego z tym, który królował na szosach na przykład w latach sześćdziesiątych.

Można jednak dość często spotkać nowe wersje takich aut.

Rzecz jasna, są one zdecydowanie nowocześniejsze od swoich pierwowzorów, jednak wizualnie niewiele się od nich różnią.

Retro design jest więc w modzie i może wynika to z faktu, że powoli mamy już dość modernistycznych kształtów i coraz bardziej „plastikowych” produktów.

Poza tym, starsi fani motoryzacji klasyczne auta z lat sześćdziesiątych czy siedemdziesiątych kojarzą sobie z młodością, a młodość zawsze dobrze się wspomina.