Solidność to podstawa

Działanie wypożyczalni musi opierać się przede wszystkim na zaufaniu, którym można obdarzyć właścicieli i obsługę. W końcu wcale nie jest tak, że tylko wypożyczający auto ponosi ryzyko, a klient jest zawsze w komfortowym położeniu.

On również wychodzi z założenia, że samochód będzie w dobrym stanie, że pochodzi z legalnego źródła i jego użytkowanie nie przysporzy żadnych problemów – ani technicznych, ani formalnych. Jeśli chodzi o kompleksową obsługę, to jednym z jej elementów musi być serwis pojazdów.

Może się przecież zdarzyć, że w trakcie poruszania się wypożyczonym autem odmówi ono posłuszeństwa. Stanie na drodze i dalej nie pojedzie.

W takiej sytuacji naprawa nie jest rzecz jasna sprawą klienta. Wykonuje on telefon do obsługi, informuje o sprawie, podaje miejsce, w którym się znajduje i czeka na lawetę.

Obowiązkiem firmy jest również dostarczyć najemcy auto zastępcze o zbliżonych parametrach, aby mógł on dalej kontynuować swój pobyt zgodnie z planem. O te wszystkie szczegóły trzeba dbać i unikać jakichkolwiek wpadek.