Jak się ubrać do pracy i dobrze wyglądać?
https://unhuman.pl/
Dopasowany do sytuacji i zgodny z wymaganiami firmy wygląd to podstawa budowania kariery w organizacji. Warto więc właściwie zrozumieć, czym jest dress code, by już pierwszego dnia nie zaliczyć wpadki. Pracodawca może dokładnie określić nam, jak mamy wyglądać i czego się wystrzegać.
Istnieje coś takiego, jak business attire. Jest to najbardziej restrykcyjny z dress code’ów, zwany także klasycznym stylem bizesowym. W przypadku mężczyzn oznacza on garnitur w ciemnym kolorze, ciemny krawat i buty, oraz jasną koszulę.
Pola do eksperymentów tu niestety nie ma. W przypadku kobiet oznacza kostium – zarówno składający się z marynarki i spódnicy, jak i marynarki i spodni. Podobnie jak u panów, kostium musi mieć ciemny kolor, koszula powinna być jasna i bez wzorów, a obuwie ciemne i zakrywające palce.
Konieczne są również rastopy – także latem. Biżuteria oraz makijaż powinny być delikatne. Możemy wybrać business smart.
Ten styl wprowadza pewne elementy swobody. Można tu stosować elementy garderoby nie będące kompletem, np. marynarkę i spodnie w różnych kolorach, koszule mogą mieć inny kolor niż jasny oraz mogą mieć delikatny wzór.